ΑΚΡΑΙΑ, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ
Ενωτικό Κίνημα για την Ανατροπή, 26/6/26
Σύμφωνα με τεκμηριωμένη καταγγελία, σήμερα Παρασκευή 26/6 περί τις 18.30 εμφανίστηκαν στην πόρτα της πτέρυγας ΜΕΘ του 9ου ορόφου του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» δύο κύριοι με πολιτική ενδυμασία οι οποίοι αφού κτύπησαν το κουδούνι της πόρτας, μίλησαν στο θυροτηλέφωνο δηλώνοντας πως είναι αστυνομικοί και απαιτώντας ενημέρωση από τους εφημερεύοντες ιατρούς σχετικά με την κατάσταση της υγείας του έως πρότινος απεργού πείνας Αριστοτέλη Χαντζή, ο οποίος είχε διακομισθεί εκεί σήμερα από τη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Γεννηματάς».
Φυσικά οι συνάδελφοι αρνήθηκαν και οι δύο κύριοι έφυγαν
άπρακτοι.
Επισημαίνουμε για άλλη μια φορά ότι αυτού του
είδους η ενέργεια εκτός από ανήθικη και απαράδεκτη είναι προδήλως παράνομη
σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (εγχώρια και ευρωπαϊκή) περί
προστασίας των προσωπικών δεδομένων και ειδικά περί προστασίας των ευαίσθητων
προσωπικών ιατρικών πληροφοριών και του ιατρικού απορρήτου. Η ενημέρωση
για οποιονδήποτε ασθενή γίνεται στους οικείους του από τους θεράποντες ιατρούς
και δημόσια μόνο με ιατρικά ανακοινωθέντα στο περιεχόμενο των οποίων έχει
συναινέσει ο ίδιος ο ασθενής ή οι οικείοι του ασθενούς.
Η ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη
οφείλει άμεσα να απαντήσει εάν αυτοί οι δύο κύριοι ήταν όντως αστυνομικοί και
με ποιων την εντολή επιχείρησαν μια τέτοια ακραιφνή παρανομία.
Ελπίζουμε αυτή τη φορά να μην κρυφτεί ο αρμόδιος υπουργός κος Χρυσοχοΐδης.
Σε κάθε περίπτωση καλούμε την πολιτική και φυσική ηγεσία της αστυνομίας
καθώς και συνολικά την κυβέρνηση να πάψουν να ασχημονούν και να παρανομούν
ενάντια στους/στις κοινωνικούς αγωνιστές/αγωνίστριες.
