Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

ΑΚΡΑΙΑ, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ

 


ΑΚΡΑΙΑ, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ

Ενωτικό Κίνημα για την Ανατροπή, 26/6/26

Σύμφωνα με τεκμηριωμένη καταγγελία, σήμερα Παρασκευή 26/6 περί τις 18.30 εμφανίστηκαν στην πόρτα της πτέρυγας ΜΕΘ του 9ου ορόφου του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» δύο κύριοι με πολιτική ενδυμασία οι οποίοι αφού κτύπησαν το κουδούνι της πόρτας, μίλησαν στο θυροτηλέφωνο δηλώνοντας πως είναι αστυνομικοί και απαιτώντας ενημέρωση από τους εφημερεύοντες ιατρούς σχετικά με την κατάσταση της υγείας του έως πρότινος απεργού πείνας Αριστοτέλη Χαντζή, ο οποίος είχε διακομισθεί εκεί σήμερα από τη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Γεννηματάς».


Φυσικά οι συνάδελφοι αρνήθηκαν και οι δύο κύριοι έφυγαν άπρακτοι.


Επισημαίνουμε για άλλη μια φορά ότι αυτού του είδους η ενέργεια εκτός από ανήθικη και απαράδεκτη είναι προδήλως παράνομη σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (εγχώρια και ευρωπαϊκή) περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων και ειδικά περί προστασίας των ευαίσθητων προσωπικών ιατρικών πληροφοριών και του ιατρικού απορρήτου. Η ενημέρωση για οποιονδήποτε ασθενή γίνεται στους οικείους του από τους θεράποντες ιατρούς και δημόσια μόνο με ιατρικά ανακοινωθέντα στο περιεχόμενο των οποίων έχει συναινέσει ο ίδιος ο ασθενής ή οι οικείοι του ασθενούς.


Η ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη οφείλει άμεσα να απαντήσει εάν αυτοί οι δύο κύριοι ήταν όντως αστυνομικοί και με ποιων την εντολή επιχείρησαν μια τέτοια ακραιφνή παρανομία.


Ελπίζουμε αυτή τη φορά να μην κρυφτεί ο αρμόδιος υπουργός κος Χρυσοχοΐδης.


Σε κάθε περίπτωση καλούμε την πολιτική και φυσική ηγεσία της αστυνομίας καθώς και συνολικά την κυβέρνηση να πάψουν να ασχημονούν και να παρανομούν ενάντια στους/στις κοινωνικούς αγωνιστές/αγωνίστριες.

 

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΝΩΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΙΣΑ

 


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΝΩΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ  ΣΤΟΝ ΙΣΑ

 

Το Ενωτικό Κίνημα για την Ανατροπή (ΕΚΑ) χαιρετίζει τους περισσότερους από 1000 συναδέλφους και συναδέλφισσες που στήριξαν και ψήφισαν τις θέσεις και προτάσεις του ΕΚΑ για την ανάγκη καταδίκης της κυβερνητικής πολιτικής στην  υγεία, συνολικά στην  κοινωνία και όσων τη στηρίζουν,  και την ανάγκη για ανατροπή στους συσχετισμούς στα νέα όργανα του ΙΣΑ για να ανοίξει ο δρόμος  για νέους αγώνες και κατακτήσεις.

Το ΕΚΑ υπερδιπλασίασε τους ψήφους και εμφάνισε αύξηση και στο συνολικό ποσοστό παρά τη μεγάλη αύξηση της συμμετοχής στις εκλογές. Το αποτέλεσμα αυτό μας δίνει νέα δύναμη στην προσπάθεια για ριζική αλλαγή της πολιτικής κατεύθυνσης στον ΙΣΑ. Αντίστοιχα θετικά αποτελέσματα σημειώσαμε και σε άλλους Ιατρικούς Συλλόγους σε όλη τη χώρα (Πειραιάς, Λέσβος, Άρτα κ.α.).

Η ΔΗΚΙ-ΙΣΑ Αδέσμευτο Ιατρικό Μέτωπο (Γ.Πατούλης) έχασε για πρώτη φορά μετά από αρκετό καιρό  την αυτοδυναμία στο νέο ΔΣ χάνοντας συνολικά 10%. Αυτό εκφράζει την αυξανόμενη δυσαρέσκεια απέναντι στην κυβερνητική πολιτική καθώς ο Γ. Πατούλης ήταν ο εκλεκτός της ΝΔ, αλλά και στην χωρίς όρια προβολή του για μικροκομματικούς λόγους.

Η κυβέρνηση και η πολιτική της πρέπει ακόμη περισσότερο να απομονωθεί στη συνείδηση των μαχόμενων γιατρών στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, αλλά και στην πράξη με συλλογικούς απεργιακούς αγώνες. Και αυτό καθώς ενισχύθηκαν  στις εκλογές και δήθεν ανεξάρτητες παρατάξεις,που αναφέρονται πολιτικά στην κυβερνητική παράταξη.

Στις εκλογές ενισχύθηκαν και άλλες παρατάξεις που εμφανίζονται με τον ένα η τον άλλο τρόπο ενάντια στην κυβερνητική πολιτική.

Χρειαζόμαστε έναν ΙΣΑ εντελώς διαφορετικό από τον σημερινό:

Κόντρα στο αντιδημοκρατικό πλαίσιο που μας καλεί να ψηφίζουμε μία φορά στα τέσσερα χρόνια και μάλιστα ηλεκτρονικά χωρίς καμιά αμεσότητα στην έκφραση γνώμης και συμμετοχής μέσω αποφάσεων στα μεγάλα προβλήματα του κλάδου στο μεσοδιάστημα .

Με συνολικά διαφορετική πολιτική κατεύθυνση που θα τα βάζει με τον βασικό ένοχο: την κυβερνητική πολιτική που υποτάσσεται στην πολεμική οικονομία σε βάρος των κοινωνικών δαπανών για να ανοίξει ο δρόμος για κατακτήσεις και ανατροπές.

Για την κατάργηση του clawback, την γενναία αύξηση των μισθών των γιατρών σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, για συλλογικές συμβάσεις των μισθωτών στον ιδιωτικό τομέα για τον τερματισμό της ασυδοσίας των ασφαλιστικών εταιριών.

ΜΕ ΜΑΖΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟ ΠΑΝΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΛΛΑΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΣΩΝ ΤΗ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ

Αθήνα 25/6/2026

Ενωτικό Κίνημα για την Ανατροπή

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026

Ανακοίνωση ΕΚΑ για την τραγωδία στο νοσοκομείο Ναυπλίου, 19/6/26

 


Ο θάνατος της συναδέλφισσας νοσηλεύτριας εν ώρα εργασίας είναι κρατικό έγκλημα !

Ενωτικό Κίνημα για την Ανατροπή, 19/6/26

Το περιστατικό στο νοσοκομείο του Ναυπλίου είναι αποτέλεσμα της ακραίας εντατικοποίησης της εργασίας που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι εργαζόμενοι/ες στο ΕΣΥ. Η υποστελέχωση έχει επιπτώσεις όχι μόνο στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας αλλά και στην ψυχική και σωματική υγεία των εργαζομένων οι οποίοι κρατάνε όρθια τα νοσοκομεία κόντρα στις πολιτικές διάλυσης της δημόσιας υγείας. Το σύστημα αυτό του κέρδους μας δείχνει διαρκώς ότι είμαστε αναλώσιμοι, ότι για εργοδοσία και κράτος οι ζωές των εργατ(ρι)ών δεν μετράνε. Τα δεκάδες εργοδοτικά εγκλήματα στον ιδιωτικό τομέα, η Βιολάντα, τα Τέμπη, τα πολλαπλά περιστατικά που εκπαιδευτικοί και υγειονομικοί καταρρέουν την ώρα της δουλειάς συνθέτουν το τοπίο μέσα στο οποίο συντελέστηκε το κρατικό έγκλημα όπου η συναδελφισσά μας έχασε τη ζωή της.

Διάφορα μέσα μαζικής "ενημέρωσης", φασίστες (πχ Εθνικό Μέτωπο) αλλά και εκπρόσωποι του εργοδοτικού - κυβερνητικού συνδικαλισμού όπως ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Γιαννάκος, προσπαθούν να μετατρέψουν σε αποδιοπομπαίους τράγους τους Ρομά συνοδούς των ασθενών που προσήλθαν εκείνο το βράδυ στο νοσοκομείο. Εξαπολύουν άλλη μια ρατσιστική επίθεση απέναντι σε Ρομά για να αποπροσανατολίσουν και να βγάλουν λάδι την πολιτική της ΝΔ. Δεν θα τους αφήσουμε ! Αυτό που κανείς δεν λέει για τα όλο και πιο συχνά περιστατικά βίας σε χώρους νοσοκομείων είναι το εξής : απέναντι σε ένα σύστημα που τους απαξιώνει και το οποίο δεν εμπιστεύονται, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ πολίτες και όχι μόνο Ρομά, αντιδρούν επιθετικά. Αν κάποια διαφορά υπάρχει για τους Ρομά, αυτή είναι πως δικαίως εμπιστεύονται πολύ λιγότερο οποιαδήποτε κρατική δομή, λόγω της ρατσιστικής αντιμετώπισης της οποίας τυγχάνουν.  αντιμετωπίζονται πολύ συχνά με ρατσισμό και διάκριση. Απόδειξη, οι δηλώσεις Γιαννάκου.

 

Μακριά από λογικές αστυνόμευσης των νοσοκομείων (βλ και προηγούμενη ανακοίνωση μας για το ζήτημα της "νοσοκομειακής αστυνομίας" από 29/1/2026), απέναντι στο δηλητήριο φασισμού/ρατσισμού, απέναντι στην πολιτική κυβέρνησης – ΕΕ - κεφαλαίου που θέλει διαλυμένη/ιδιωτικοποιημένη την περίθαλψη και τους εργαζόμενους αναλώσιμους, μόνη απάντηση είναι ο μαζικός, οργανωμένος από τα κάτω, απεργιακός αγώνας διαρκείας. Υπερασπιζόμαστε ένα σύστημα υγείας που να διασφαλίζει την αξιοπρέπεια των ασθενών και την εμπιστοσύνη των πολιτών την ώρα της αγωνίας για τον δικό τους άνθρωπο.

 

Εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους της Μαρίας Ζαφείρη.

 

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026

ΕΚΑ Γ.Ν. Νίκαιας για την κλοπή θέσεων ειδικευόμενων, 15/6/26

 


Γεωργιάδη, φέρε πίσω τις οργανικές θέσεις ειδικευόμενων που έκλεψες από το νοσοκομείο της Νίκαιας  και άσε τα ψέματα και τις κωλοτούμπες – δεν θα σε σώσουν οι πλατούλες που κάνει σε εσένα και στο μεγαλοκαθηγητικό κεταστημένο η κοινοβουλευτική «αντιπολίτευση»

Ενωτικό Κίνημα για την Ανατροπή Γ.Ν. Νίκαιας – Πειραιά, 15/6/26

Τέλος Ιανουαρίου 2026 διαπιστώσαμε έκπληκτοι πως η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας έκλεψε αιφνιδιαστικά και «στα μουλωχτά» από το νοσοκομείο μας 15 (δεκαπέντε) οργανικές θέσεις ειδικευόμενων γιατρών Παθολογίας. Η προσχηματική «δικαιολογία» ήταν πως σύμφωνα με έναν νόμο του Μαΐου 2025 ο οργανισμός του ΓΝΔΑ «Αγία Βαρβάρα» (πρώην Λοιμωδών) είχε περάσει από τον οργανισμό του Νικαίας στον οργανισμό του Αττικού. Όμως η προσχηματική αυτή δικαιολογία είναι έκνομη και έωλη : επί 13 ολόκληρα χρόνια (δηλαδή από το 2013 που ο κ. Γεωργιάδης κατά την προηγούμενη ένδοξη θητεία του στο υπουργείο Υγείας είχε βάλει «λουκέτο» στο ΓΝΔΑ «Αγία Βαρβάρα») αυτές οι οργανικές θέσεις ειδικευόμενων γιατρών Παθολογίας (και επίσης μαζί με αυτές κάποιες θέσεις ειδικευόμενων γιατρών Χειρουργικής και Καρδιολογίας) ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ με την νοσοκομειακή μονάδα ΓΝΔΑ «Αγία Βαρβάρα», οι (κατά καιρούς) ειδικευόμενοι γιατροί που κατελάμβαναν αυτές τις θέσεις όλα αυτά τα 13 χρόνια εργάζονταν και εκπαιδεύονταν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην νοσοκομειακή μονάδα του Νικαίας. Σημειώνεται εδώ δε πως σύμφωνα με την (ισχύουσα, αστική) νομοθεσία οι οργανικές θέσεις γιατρών (ειδικευμένων και ειδικευόμενων) αφορούν συγκεκριμένη νοσοκομειακή μονάδα, όχι … «ομάδα συνδιοικούμενων νοσοκομείων».

Στην κλοπή των θέσεων βρώμικο ρόλο είχε παίξει ο διοικητής της 2ης ΥΠΕ κ. Ροϊλός (η διοικήτρια του Νικαίας δρα ως άβουλη «μαριονέτα» του κ. Ροϊλού) ο οποίος αποδεδειγμένα τα 4 τουλάχιστον τελευταία χρόνια ΓΚΡΕΜΟΤΣΑΚΙΖΕΤΑΙ (κυριολεκτικά …) να εξυπηρετεί τα «ρουσφετάκια» συγκεκριμένης ολιγάριθμης ομάδας μεγαλοκαθηγητών του Αττικού σε βάρος άλλων νοσοκομείων και ιδιαίτερα σε βάρος του Νικαίας. Χαρακτηριστικό είναι πως τους τελευταίους μήνες του 2025 δυο τρεις μεγαλοκαθηγητές του Αττικού (προφανώς σε συνεννόηση με τον κ. Ροϊλό και με την πολιτική ηγεσία) έβαλαν τους ειδικευόμενους των κλινικών τους να «υπογράψουν» απαιτήσεις κλοπής οργανικών θέσεων ειδικευόμενων γιατρών από το Νικαίας και μεταφοράς τους στο Αττικό. Συνένοχες στην κλοπή ήταν και οι ηγεσίες της κοινοβουλευτικής «αντιπολίτευσης» : το ΠΑΣΟΚ είχε υπερψηφίσει αγκαλίτσα με την ΝΔ την διάταξη του Μαΐου περί μεταφοράς του οργανισμού του ΓΝΔΑ «Αγία Βαρβάρα» από το Νικαίας στο Αττικό, το ΚΚΕ (διά της παράταξής του) χαιρέτιζε ως «θετική εξέλιξη» την «απόβαση» των κκ καθηγητών στο ΓΝΔΑ ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ (σε όλες τις κοινοβουλευτικές εκδοχές του) σιωπούσε «με νόημα». Για άλλη μια φορά επιβεβαιώθηκαν οι αγαστές σχέσεις του μεγαλοκαθηγητικού κατεστημένου με όλο το αστικό πολιτικό σύστημα.

Την Τρίτη 10 Φεβρουαρίου είχαμε συνάντηση στα γραφεία της 2ης ΥΠΕ με τον διοικητή της 2ης ΥΠΕ και με την διοικήτρια του νοσοκομείου. Στην συνάντηση αυτή ο κ. Ροϊλός και η κ. Κανταράκη εφηύραν νέο πρόσχημα για την κλοπή από το νοσοκομείο μας των οργανικών θέσεων  ειδικευόμενων γιατρών : πως τάχα οι ίδιοι «δεν ήξεραν τίποτα για τον φόνο» και πως η κλοπή των θέσεων ήταν αποκλειστική απόφαση της πολιτικής ηγεσίας. Απαιτήσαμε λοιπόν κι εμείς  συνάντηση με την πολιτική ηγεσία και ζητήσαμε από τον κ. Ροϊλό και την κ. Κανταράκη να μεσολαβήσουν ώστε αυτή η συνάντηση να γινόταν άμεσα.

Η συνάντηση όντως δρομολογήθηκε άμεσα, την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου στο υπουργείο Υγείας με τον κ. Γεωργιάδη παρουσία της κ. Κανταράκη και του κ. Ροϊλού. Ο κ. Γεωργιάδης δεσμεύθηκε πως θα έλυνε άμεσα το θέμα. Μάλιστα κάλεσε στην συνάντηση την υπηρεσιακή ΓΓ του υπουργείου Υγείας κ. Φακουκάκη δίνοντάς της εντολή παρουσία μας για την «άμεση λύση του θέματος».

Όμως μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας είχαμε διαπιστώσει πως ο κ. Γεωργιάδης για μια ακόμα φορά έλεγε αδίστακτα ψέματα και δεν είχε κάνει τίποτα. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που προκάλεσαν την μαζικότητα και δυναμικότητα της συγκέντρωσης διαμαρτυρίας των υγειονομικών του νοσοκομείου κατά την επίσκεψη του κ. Γεωργιάδη την Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου η οποία αμαυρώθηκε με την επίθεση των δυνάμεων καταστολής ενάντια στους εκατοντάδες συγκεντρωμένους υγειονομικούς του νοσοκομείου.

Άλλωστε αυτή ήταν η δεύτερη φορά μέσα σε μόλις τρεις μήνες που ο κ. Γεωργιάδης μας είπε αδίστακτα ψέματα : τέλος Νοεμβρίου 2025 σε προηγούμενη συνάντηση είχε δεσμευθεί πως το Δερματολογικό Τμήμα ΕΣΥ του ΓΝΔΑ «Αγία Βαρβάρα» θα παρέμενε σε πλήρη λειτουργία εκεί που βρισκόταν χωροταξικά ανήκοντας στον οργανισμό του Νικαίας. Όμως λίγες βδομάδες αργότερα (παραμονές Χριστουγέννων) ο κ. Γεωργιάδης έκανε μια εντυπωσιακή κωλοτούμπα (από αυτές που κάνει σε όλο τον πολιτικό του βίο) : αναίρεσε την δέσμευσή του, έβαλε λουκέτο στο τμήμα, έδιωξε από το «σπίτι τους» (από την πτέρυγα που είχαν αναπτύξει με αυτοθυσία και κόπους πολλών ετών) τους/τις Δερματολόγους κλάδου ΕΣΥ, έστειλε τους ειδικευόμενους «πεσκέσι» στον Καθηγητά του Αττικού και έκτοτε (επί 6 μήνες) η πτέρυγα παραμένει κλειστή πλην κάποιων εξωτερικών ιατρείων μια στο τόσο και όχι καθημερινά, χωρίς επεμβατικές πράξεις.

Στην συνέχεια επί δυο μήνες (ως τέλος Απριλίου 2026) η πολιτική ηγεσία συνέχισε να ψεύδεται διαδίδοντας αυτή τη φορά πως «το θέμα των οργανικών θέσεων ειδικευόμενων γιατρών στο Νικαίας θα διορθωνόταν στο αμέσως επόμενο νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας». Όμως σε αυτό το «επόμενο νομοσχέδιο» (το λεγόμενο «ερανιστικό» που ψηφίστηκε αρχές Μαΐου) όχι μόνο δεν υπήρξε κάποια «διόρθωση» αλλά αντίθετα (στο άρθρο 57) είχαμε νέο «ρουσφετάκι» στο μεγαλοκαθηγητικό κατεστημένο : προβλέπεται πως στις Πανεπιστημιακές κλινικές οι οργανικές θέσεις ειδικευόμενων γιατρών θα είναι «1 ανά 4 κλίνες νοσηλείας» ενώ στις κλινικές του ΕΣΥ μόνο «1 ανά 6 κλίνες νοσηλείας».

Πρόσφατα (Ιούνιο 2026) το Επιστημονικό Συμβούλιο του Γ.Ν. Νίκαιας επανήλθε στο θέμα απαιτώντας άλλη μια φορά να ενισχυθεί άμεσα το νοσοκομείο με επιπρόσθετες 15 (δεκαπέντε) οργανικές θέσεις ειδικευόμενων γιατρών Παθολογίας (αυτές που είχαν κλαπεί από το νοσοκομείο τέλος Ιανουαρίου 2026) ώστε κάθε μια από τις τρεις Παθολογικές Κλινικές να έχει 15 θέσεις ειδικευόμενων αντί για μόνο 10 που έχει σήμερα, με 5 (πέντε) οργανικές θέσεις ειδικευόμενων γιατρών Δερματολογίας (αφού το Δερματολογικό τμήμα «μεταφέρθηκε» - υποτίθεται – από την νοσοκομειακή μονάδα του ΓΝΔΑ στην νοσοκομειακή μονάδα του Νικαίας) και 3 (τρεις) επιπρόσθετες θέσεις ειδικευόμενων γιατρών Γαστρεντερολογίας (λόγω του μεγάλου φόρτου εργασίας και των εκπαιδευτικών δυνατοτήτων του Γαστρεντερολογικού τμήματος).

Απαιτούμε από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας να ανταποκριθεί άμεσα.

Απαιτούμε από τους υπουργούς Υγείας, από τον διοικητή της 2ης ΥΠΕ και από την διοικήτρια του νοσοκομείου Νίκαιας να σταματήσουν επιτέλους να δρουν ως ρουσφετολογική «πέμπτη φάλαγγα» του μεγαλοκαθηγητικού κατεστημένου πολεμώντας από έξω ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ το νοσοκομείο Νίκαιας.

Εμάς τους υγειονομικούς και τους ασθενείς της Δυτικής Αθήνας και του Πειραιά δεν μας αφορούν τα παζάρια και τα παιχνιδάκια που υπηρετούν τα φακελάκια και γενικά την άνομη εκβιαστική συμπεριφορά μιας χούφτας μεγαλοκαθηγητών. Δεν μας αφορούν οι ιδιοτελείς μωροφιλοδοξίες κάποιων  νυν υπουργών ή διοικητικών παραγόντων  να καταλάβουν … καθηγητικές πανεπιστημιακές έδρες αν δεν ευοδωθούν οι πολιτικάντικες μωροφιλοδοξίες τους. Δεν μας αφορούν οι συνδιαλλαγές του μεγαλοκαθηγητικού κατεστημένου (της διαφθοράς, της διαπλοκής, του φακελακίου, της ιδιωτικοποίησης των πάντων) με τις ηγεσίες των κοινοβουλευτικών κομμάτων και με όλο το αστικό πολιτικό σύστημα. Άλλωστε το επιστημονικό επίπεδο και την κοινωνική προσφορά πάρα πολλών τμημάτων και ιατρικών ειδικοτήτων του νοσοκομείου Νίκαιας οι κκ μεγαλοκαθηγητές δεν το έχουν δει ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα κι αυτός είναι ένας από τους λόγους που από το παρασκήνιο καθοδηγούν κυβερνητικούς υπουργούς και κυβερνητικά διορισμένους διοικητές με εντολή να διαλύσουν το νοσοκομείο μας : επειδή το ζηλεύουν κι επειδή το «καλά και δωρεάν» θεωρούν πως «ανταγωνίζεται» τους εκβιασμούς τους και τα άνομα φακελάκια τους (τα παράνομα και τα «νομότυπα»). Αμ ΔΕΝ θα το επιτρέψουμε όσο και να λυσσάνε.