Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΟΕΝΓΕ, 23-12-16

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΟΕΝΓΕ,  23-12-16



Ο.Ε.Ν.Γ.Ε. Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας
Αθήνα 23 Δεκεμβρίου 2016
Καταγγέλλουμε την εξοργιστική και απαξιωτική στάση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Εργασίας Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων η οποία ΑΡΝΗΘΗΚΕ να δεχτεί αντιπροσωπεία της ΟΕΝΓΕ, της ΕΙΝΑΠ και άλλων Ενώσεων νοσοκομειακών γιατρών, παρά το γεγονός ότι εδώ και μέρες η ΟΕΝΓΕ είχε απευθύνει επίσημα αίτημα για συνάντηση.
Οι εκπρόσωποι των νοσοκομειακών γιατρών πραγματοποίησαν παράσταση διαμαρτυρίας ενάντια στην εφαρμογή του  νόμου - λαιμητόμου που κουτσουρεύει τις συντάξεις, αυξάνει τις ασφαλιστικές εισφορές  και έτσι μειώνει παραπέρα τις ήδη πετσοκομμένες, κατά 40%, αποδοχές των νοσοκομειακών γιατρών. Απόδειξη για τις συνέπειες του αντιασφαλιστικού εκτρώματος είναι ότι με την εφαρμογή του, το τσεκούρι  σε βάρος συνταξιούχων και ασφαλισμένων στην τετραετία 2016-2019, ανέρχεται στα 8,2δις, όπως προκύπτει από την ίδια την Έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους. Η εγκύκλιος για την παράλληλη ασφάλιση που εκδόθηκε στις 19/12/2016, στην ουσία το μόνο που «διευκρινίζει» είναι ότι είμαστε χαμένοι από χέρι, ενώ σκόπιμα διατηρεί τις «δημιουργικές ασάφειες» του Ν.4387/2016.
Οι νοσοκομειακοί γιατροί της χώρας βρήκαν κατεβασμένα τα ρολά του Υπουργείου Εργασίας και πίσω από αυτά την αστυνομία, σε αντίθεση με τους εκπροσώπους των επιχειρηματιών για τους οποίους οι πόρτες είναι πάντα ορθάνοιχτες. Και αυτό παρά το γεγονός πως ζητήθηκε  η παρέμβαση του Υπουργείου Υγείας προς τους αρμόδιους του Υπουργείου Εργασίας, την ώρα που οι εκπρόσωποι της ΟΕΝΓΕ ήταν ήδη πάνω από μια ώρα «στημένοι» έξω από την κλειστή πόρτα του Υπουργείου Εργασίας και κανένας δεν απαντούσε για το αν θα γίνονταν δεκτοί ή όχι.
Με την στάση τους αυτή σήμερα η κ. Αχτσιόγλου και ο κ. Πετρόπουλος:
1. Έδειξαν πως ΠΕΡΙΦΡΟΝΟΥΝ τους νοσοκομειακούς γιατρούς της χώρας.
2. Επιβεβαίωσαν την καταστροφικότητα του νέου (αντι-) ασφαλιστικού νόμου αφού δεν ΤΟΛΜΟΥΝ ούτε     καν να αντικρύσουν κατά πρόσωπο τους εκπροσώπους ενός ολόκληρου κλάδου.

Η ΟΕΝΓΕ καλεί τις Ενώσεις νοσοκομειακών γιατρών σε αγωνιστική εγρήγορση και θα συζητήσει στο επόμενο Γενικό Συμβούλιο  πρόγραμμα κινητοποιήσεων.
Απαιτούμε:
- Να μην εφαρμοστεί ο καταστροφικός (αντι-)ασφαλιστικός νόμος – «λαιμητόμος»
- Να καταργηθεί το σύνολο των αντιασφαλιστικών νόμων.
- Να σταματήσουν οι διοικήσεις ΥΠΕ και νοσοκομείων να απαιτούν «δηλώσεις προτίμησης» από τους παλιούς ασφαλισμένους, τουλάχιστον για όσο θα συνεχίσει η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εργασίας να παίζει «κρυφτούλι» και να αποφεύγει να δώσει τις αναγκαίες διευκρινίσεις και αποσαφηνίσεις που έχουν επίσημα και εγγράφως ζητηθεί.    

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΠ 15/12 ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ – ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ


ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ Ενωτικό Κίνημα για την Ανατροπή ΓΙΑ ΤΙΣ  ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΠ 15/12 ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ – ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ

Έγιναν δύο συναντήσεις, η πρώτη με υπαλλήλους στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, και η δεύτερη με δικηγόρο-εργατολόγο. Στην πρώτη συνάντηση συμμετείχε η Πρόεδρος της ΟΕΝΓΕ

Στο Γενικό Λογιστήριο μας είπαν ότι 1. πρέπει να απευθυνθούμε στο Υπουργείο Εργασίας που είναι και ο φορέας που εισηγήθηκε το νόμο για τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ). 2. Επεξεργάζονται από κοινού τις διευκρινιστικές εγκυκλίους για την εφαρμογή του νόμου, όμως δεν έχουν ασχοληθεί ακόμη με τα άρθρα που αφορούν τους γιατρούς. Θα πρέπει οι ΥΠΕ και τα νοσοκομεία να περιμένουν την έκδοση των εγκυκλίων, χωρίς τις διευκρινίσεις των οποίων δεν θα αρχίσει να εφαρμόζεται ο νόμος.  Προφανώς θα υπάρξει αναδρομική εφαρμογή, από την ώρα που θα εκδοθούν οι διευκρινιστικές εγκύκλιοι. 3. Για τους νοσοκομειακούς γιατρούς που είναι δημόσιοι λειτουργοί, υπερισχύει η ασφάλιση στο Δημόσιο, έναντι εκείνης του ΤΣΑΥ.

Ο δικηγόρος – εργατολόγος μας είπε:
1. Δεν μπορεί να τοποθετηθεί πλήρως, εφ’όσον δεν έχουν εκδοθεί οι διευκρινιστικές εγκύκλιοι
2. Οι προ της 1ης 1ου 1993 ασφαλισμένοι που είχαν διπλή υποχρέωση ασφάλισης (ΤΣΑΥ και Δημόσιο), από 1ης 1ου 2017, βάσει του άρθρου 38, θα είναι ασφαλισμένοι μόνο στο Δημόσιο, ουσιαστικά στον ΕΦΚΑ, ως μισθωτοί. Εάν κάποιος επιθυμεί να συνεχίσει να είναι ασφαλισμένος και στο ΤΣΑΥ, θα πρέπει να πληρώνει την συνολική (εργατική και εργοδοτική εισφορά) στο ΤΣΑΥ μόνος του.  Πρόκειται για ποσό που υπερβαίνει τα 400 ευρώ το μήνα και θα αυξηθεί, διότι θα υπολογίζεται επί του συνόλου των αποδοχών.
3. Οι μετά την 1η 1ου 1993 ασφαλισμένοι (έως τώρα κρατήσεις μόνο για το ΤΣΑΥ) θα υπαχθούν στον ΕΦΚΑ από 1ης 1ου 2017.
4. Δεν προκύπτει από το νόμο υποχρέωση ή δικαίωμα του Δημόσιου φορέα να διαμεσολαβεί στη σχέση του ασφαλισμένου με το ΤΣΑΥ, ούτε υποχρέωση επιλογής ανάμεσα στα δύο από τον ασφαλισμένο. Εάν κάποιος επιθυμεί να συνεχίσει να είναι ασφαλισμένος στο ΤΣΑΥ, θα πρέπει να κάνει ο ίδιος δήλωση στο ΤΣΑΥ και όχι, για παράδειγμα, στο γραφείο προσωπικού του Νοσοκομείου, και θα πρέπει να πληρώνει ο ίδιος την εισφορά του, και όχι να παρακρατείται από τη μισθοδοσία του Νοσοκομείου. Προφανώς, αναμένονται οι διευκρινιστικές εγκύκλιοι.
5. Στο άρθρο 38, παράγρ. 3 και 4 αφήνεται ανοιχτό το ενδεχόμενο για δικαίωμα στη δεύτερη (από το ΤΣΑΥ) σύνταξη, δεν μπορεί όμως να προβλέψει εάν θα ορίζεται ως τέτοια, ή θα υπολογίζεται ως προσαύξηση στην πρώτη (από ΕΦΚΑ).
6. Τεκμηριωμένο δικαίωμα σε δεύτερη σύνταξη ή προσαύξηση από το ΤΣΑΥ θα έχουν όσοι έχουν υπάρξει ασφαλισμένοι (πληρώσει εισφορές) για, κατ’ελάχιστον 16 χρόνια (δικαίωμα στο 50% της αναλογούσης συντάξεως), ενώ όσοι έχουν κλείσει 20ετία, έχουν δικαίωμα σε ολόκληρο το ποσόν (της αναλογούσης συντάξεως).
7. Η σύνταξη από τον ΕΦΚΑ θα υπολογίζεται περίπου ως εξής: Μέσος όρος συντάξιμων αποδοχών από το 2002 έως την ημερομηνία συνταξιοδότησης Χ τον συντελεστή αναπλήρωσης + 384 (εθνική σύνταξη). Ο συντελεστής αναπλήρωσης για 35ετία είναι 33.81 %
8. Θα αυξηθούν συνολικά οι ασφαλιστικές εισφορές όλων. Έως τώρα, γίνονταν κρατήσεις επί του βασικού μισθού και του χρονοεπιδόματος. Από 1ης 1ου 2017, θα γίνονται κρατήσεις επί των συνολικών αποδοχών (νοσοκομειακό επίδομα, επίδομα βιβλιοθήκης, εφημερίες, κλπ).

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: 1. Αναμένονται σημαντικές μειώσεις συνολικών συντάξιμων αποδοχών 2. Αναμένεται σημαντική αύξηση ασφαλιστικών εισφορών. 3. Το κράτος αποσύρεται από την έως τώρα υποχρέωσή του να πληρώνει την εργοδοτική εισφορά στο ΤΣΑΥ, για όσους ασφαλισμένους είχαν αυτό το δικαίωμα. 4. Κανένας διοικητής ΥΠΕ ή Νοσοκομείου δεν έχει δικαίωμα να ζητά από τους γιατρούς να επιλέξουν ασφαλιστικό ταμείο. Κανένας γιατρός δεν έχει υποχρέωση να επιλέξει, διότι η υπαγωγή στον ΕΦΚΑ γίνεται εκ του νόμου. Όσοι συνάδελφοι επιθυμούν να συνεχίσουν να υπάγονται ΚΑΙ στο ΤΣΑΥ, έχουν ΔΙΚΑΙΩΜΑ να κάνουν αυτήν την επιλογή προς το ΤΣΑΥ.

Αναμένονται οι διευκρινιστικές εγκύκλιοι, και, έως τότε, δεν κάνει κανείς καμία δήλωση επιλογής.

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016

ΥΠ. ΥΓΕΙΑΣ : ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΝΤΙ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΩΝ


ΥΠ. ΥΓΕΙΑΣ : ΟΜΟΛΟΓΙΑ  ΑΝΤΙ  ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΩΝ

Δήλωση από Πάνο Παπανικολάου, ΓΓ της ΟΕΝΓΕ, εκπρόσωπο του Ενωτικού Κινήματος για την Ανατροπή (Α.Ρ.Σ.Ι. – Νυστέρι – ΡΕΙ – Νέοι ανεξάρτητοι Γιατροί – Ανεξάρτητοι Ειδικοί και Ειδικευόμενοι)
Αθήνα,   13/12/2016

Έχουμε δημόσια καταγγείλει πως η κωλυσιεργία στις διαδικασίες πρόσληψης  μόνιμων Επιμελητών ΕΣΥ δημιουργείται ΣΚΟΠΙΜΑ από την ίδια την πολιτεία :
1)      Όσον αφορά την περίοδο 2011 – 2015, που οι γιατροί με βαθμό Επιμελητή Α ήταν πολύ λίγοι , οι εκάστοτε κυβερνήσεις  της σημερινής συμπεριλαμβανόμενης ΣΚΟΠΙΜΑ δεν άλλαζαν την διάταξη του ν. 3754/2009 περί εισηγητών που προέβλεπε πως οι εισηγητές στα συμβούλια πρόσληψης Επιμελητών Β θα έπρεπε υποχρεωτικά και μόνο να έχουν βαθμό Επιμελητή Α. Στους κ.κ. Λοβέρδο, Λυκουρέντζο, Γεωργιάδη, Βορίδη και Ξανθό (ο οποίος ήταν Αναπληρωτής Υπουργός από τον Ιανουάριο 2015 και Υπουργός από τον Σεπτέμβριο 2015)  διαδοχικά είχε κατατεθεί το αίτημα αλλαγής της διάταξης ώστε να προβλέπεται οι εισηγητές να έχουν βαθμό Επιμελητή Α ή Διευθυντή. Δεν υπήρξε ανταπόκριση, και η πολιτεία δικαιολογούσε το «πάγωμα» των προσλήψεων  με το πρόσχημα πως δεν βρίσκονται εισηγητές αφού οι γιατροί με βαθμό Επιμελητή Α ήταν πολύ λίγοι.
2)      Τον Φεβρουάριο 2016 με τον ν. 4368 η επίμαχη διάταξη επιτέλους άλλαξε. Όμως ως εκ θαύματος αντί να αναγραφεί πως οι εισηγητές θα έχουν βαθμό «Επιμελητή Α ή Διευθυντή» όπως ήταν η σχετική δέσμευση εκ μέρους της πολιτικής ηγεσίας, αναγράφτηκε στον νέον νόμο «Διευθυντή» σκέτο.  Ο κ. Ξανθός εξ αρχής μίλησε περί «λάθους, το οποίο θα διορθωθεί». Αντί διόρθωσης όμως, οι υπηρεσίες του Υπουργείου τον Απρίλιο 2016 απέστειλαν εγκύκλιο στα νοσοκομεία και στις  ΥΠΕ όλης της χώρας (12-4-2016 ΑΔΑ : 61ΡΩ465ΦΥΟ-ΦΗΦ) με την οποία ΑΚΥΡΩΘΗΚΑΝ όλες οι μέχρι τότε υποβληθείσες εισηγήσεις για προκηρύξεις προσλήψεων οι οποίες υποτίθεται πως είχαν «ξεπαγώσει», με το πρόσχημα πως οι εισηγητές είχαν βαθμό Επιμελητή Α (όπως όριζε η νομοθεσία πριν τον ν. 4368). Άρα το ίδιο το υπουργείο εφάρμοσε τον νόμο … ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ (!) για να ΑΚΥΡΩΣΕΙ εισηγήσεις και να στείλει την διαδικασία για αυτές τις θέσεις «φτου κι από την αρχή». Αυτά είχαν καταγγελθεί τότε δημόσια από εμάς (http://arsigr.blogspot.gr/2016/06/blog-post_19.html) και το θέμα είχε τεθεί σε επίσημη συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας με την ΟΕΝΓΕ στις 6/7/16. Τότε ο κ. Υπουργός για μια ακόμα φορά είχε δεσμευθεί για «διόρθωση» του νόμου, πράγμα που φυσικά ΔΕΝ έχει γίνει ως και σήμερα.
3)      Μετά τον Φεβρουάριο 2016 όλες οι αρμόδιες υπηρεσίες ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΗΔΗ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ την παραπάνω εγκύκλιο όφειλαν να γνωρίζουν το περιεχόμενό της. Όμως, πάλι ως εκ θαύματος, έγινε νέο… «ΛΑΘΟΣ». Αυτήν την φορά σε πολλές προκηρύξεις για θέσεις Επιμελητών Β που έγιναν ΜΕΤΑ τον νόμο, ορίστηκαν ΜΕΤΑ την εγκύκλιο ως εισηγητές γιατροί με θέση Συντονιστή Διευθυντή. Οι ΙΔΙΕΣ υπηρεσίες που τους όρισαν ήλθαν λοιπόν εκ των υστέρων να ερμηνεύσουν τον νόμο και την εγκύκλιο με δικό τους τρόπο λέγοντας  πως οι Συντονιστές Διευθυντές (που οι ΙΔΙΟΙ αυτοί αρμόδιοι είχαν ορίσει ως εισηγητές) ΔΕΝ είναι «Διευθυντές» άρα και στις περιπτώσεις αυτές οι εισηγήσεις πρέπει μνα ακυρωθούν και να βρεθούν νέοι εισηγητές «φτου κι από την αρχή» (όπως αναλυτικά καταγγείλαμε προχθές 11/12/16 http://arsigr.blogspot.gr/2016/12/blog-post.html)
4)      Χθες 12/12/16 ο υπουργός Υγείας κ. Ξανθός (ως απάντηση υποτίθεται στις παραπάνω καταγγελίες) από την μία «επιτίθεται» σε όσους τολμούν να μιλούν περί σκοπιμότητας, και από την άλλη επιβεβαιώνει ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΩΣ αυτήν την σκοπιμότητα : ΕΠΙΣΗΜΟΠΟΙΕΙ την ερμηνεία της εγκυκλίου που κάνουν οι υπηρεσίες («ο Συντονιστής Διευθυντής δεν είναι Διευθυντής») και δίνει εντολή να ΑΚΥΡΩΘΟΥΝ οι αντίστοιχες εισηγήσεις και να αρχίσουν ΕΞ ΑΡΧΗΣ οι διαδικασίες .
Ακόμα κι αν στέκει αυτή η ερμηνεία (που ΔΕΝ στέκει) αρκούσε μια απλή νομοθετική ρύθμιση – τροπολογία που θα έλεγε πως «εισηγητές για πρόσληψη Επιμελητών Β ορίζονται Επιμελητές Α ή Διευθυντές ή Συντονιστές Διευθυντές εκ των υπηρετούντων μόνιμων γιατρών του ΕΣΥ» οπότε δεν θα υπήρχε ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα ΟΥΤΕ με τις εισηγήσεις για προκηρύξεις πριν τον 2/2016, ΟΥΤΕ για προκηρύξεις μετά τον 2/2016.

Συμπερασματικά : η ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ για την καθυστέρηση των προσλήψεων μόνιμων Επιμελητών (τις οποίες η ίδια η πολιτεία εξαγγέλλει με τυμπανοκρουσίες) ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ, και ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ. Και από την άλλη η επιμονή της κάλυψης κάποιων λίγων κενών με απαράδεκτες ελαστικές εργασιακές σχέσεις προσωρινότητας και ομηρίας (συμβάσεις μέσω ΚΕΕΛΠΝΟ, 12μηνες θητείες  Επικουρικών) και ΟΧΙ με προσλήψεις σε μόνιμες οργανικές θέσεις.
Ο κόσμος το έχει τούμπανο πως το ασφυκτικό πλαίσιο υποταγής των μνημονιακών κυβερνήσεων στις εντολές ΕΕ και ΔΝΤ δεν επιτρέπει τις προσλήψεις υγειονομικού προσωπικού σε μόνιμες θέσεις. Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας όμως το έχει ακόμα κρυφό καμάρι και επιμένει να στρουθοκαμηλίζει προπαγανδιστικά χωρίς πλέον να γίνεται από κανέναν πιστευτή.


ΤΥΦΛΩΝΕΙ ( η φανατική υπουργολαγνεία ) κ. Βαρνάβα

ΤΥΦΛΩΝΕΙ  ( η  φανατική υπουργολαγνεία ) κ. Βαρνάβα

Ενωτικό Κίνημα για την Ανατροπή,   13/12/16

Δεν έχει πάτο απ ότι φαίνεται ο κατήφορος της κυβερνολαγνείας για τον επικεφαλής του «Μετώπου». Συνεχίζονται τα χυδαία ψέματα και οι ύβρεις με καταγέλαστο τρόπο, και μάλιστα τώρα ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΟΕΝΓΕ, και όχι απλά ενάντια στην πρόεδρο ή ενάντια στον ΓΓ ή ενάντια σε παρατάξεις, με φρασεολογία όχι απλά κυβερνητικού επιτρόπου αλλά … «συνδικαλιστικού» της Ασφάλειας. Καμαρώστε :
1)      Ο κ. Βαρνάβας κάνει ΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ότι η απόφαση για την συγκέντρωση στο υπουργείο 8/12 λήφθηκε από την ΕΓ της ΟΕΝΓΕ στην ίδια συνεδρίαση όπου αποφασίστηκε και η ίδια η απεργία 8/12, δηλαδή στην συνεδρίαση της ΕΓ την Παρασκευή 4/11, συνεδρίαση στην οποία συμμετείχε ο κ. Βαρνάβας. Άλλωστε από καιρό ο κ. Βαρνάβας έχει αναρτήσει την απόφαση αυτή στην προσωπική του ιστοσελίδα (ygeianet). ΨΕΜΑ νο 1 (στην σημερινή αρίθμηση, γιατί συνολικά τους τελευταίους μήνες έχουμε πια χάσει τον αριθμό με τα χυδαία ψέματα του κ. Βαρνάβα).
2)      Ο κ. Βαρνάβας μιλά για 10 (δέκα) συγκεντρωμένους, αν και η συγκέντρωση ήταν από τις ΜΑΖΙΚΟΤΕΡΕΣ που έχει κάνει ποτέ η ΟΕΝΓΕ μόνη της στο Υπουργείο, και μάλιστα νωρίς το πρωί σε μια μέρα που υπήρχαν απεργιακές συγκεντρώσεις και προσυγκεντρώσεις σε άλλα σημεία. ΨΕΜΑ νο 2 (άλλωστε ο κ. Βαρνάβας ακόμα και όταν ήταν «αντιπολιτευόμενος» ΟΥΔΕΠΟΤΕ συμπαθούσε τις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας αλλά προτιμούσε τις «συνεννοήσεις» διαδρόμων με τους εκάστοτε υπουργούς).
3)      Το πιο εκπληκτικό από όλα όμως είναι πως ο κ. Βαρνάβας διατείνεται πως κατόρθωσε να μετρήσει επακριβώς τον αριθμό των Επικουρικών συναδέλφων που συμμετείχαν σε προηγούμενες πρόσφατες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας : τριάντα επτά (37) την μια φορά και επτά (7) την άλλη. ΨΕΜΑ νο 3 (προφανώς ο κ. Βαρνάβας εννοεί πως το συνδικαλιστικό της Ασφάλειας από το οποίο πήρε τις σχετικές πληροφορίες – αφού ο ίδιος δεν ήταν εκεί – έχει προμηθευτεί νέα μυστική υπερσύγχρονη τεχνολογία με την οποία μπορεί να διακρίνει μέσα από ένα πλήθος συγκεντρωμένων γιατρών και άλλων εργαζομένων σε νοσοκομεία ΠΟΙΟΙ από αυτούς είναι Επικουρικοί Επιμελητές , αφού ως γνωστό δεν το γράφουν πάνω στο κούτελό τους)
Τέτοιες ΓΕΛΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ακραίου χατζηαβατισμού ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΙΧΑΜΕ ΖΗΣΕΙ ΠΟΤΕ στο παρελθόν από κυβερνητικούς συνδικαλιστές τα τελευταία 30 χρόνια. Επί κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ, πάντα οι επικεφαλής των παρατάξεών τους στους νοσοκομειακούς γιατρούς τηρούσαν κάποια προσχήματα, έστω και για τα μάτια.
Η παράταξη του «Μετώπου» οφείλει άμεσα να πάρει θέση για την κατάντια του επικεφαλής της. Αν ΔΕΝ πάρει θέση, σημαίνει πως χρεώνεται συνολικά τον κατήφορό του.
ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΙ ΤΣΟΥΖΕΙ, ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ, ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ – ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ - ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ – ΕΕ – ΔΝΤ – ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ

ΞΥΔΑΚΙ, αγαπητέ κ. Βαρνάβα …

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016

ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ – ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΩΝ



ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ – ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΩΝ

Ενωτικό Κίνημα για την Ανατροπή, 11-12-2016

Πριν λίγους μήνες είχαμε αναφερθεί σε ένα από τα πολλά διαδικαστικά κόλπα που επινοούν διαρκώς οι μηχανισμοί των μνημονιακών κυβερνήσεων και του κράτους έτσι ώστε από την μία ο εκάστοτε υπουργός να εξαγγέλλει για λόγους εντυπωσιασμού την δήθεν προκήρυξη πολλών θέσεων μόνιμων Επιμελητών ΕΣΥ, και από την άλλη οι διαδικασίες για τις προσλήψεις αυτές ΝΑ ΜΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΠΟΤΕ. (http://arsigr.blogspot.gr/2016/06/blog-post_19.html)
Το (ένα από τα πολλά τέτοια) κόλπο που είχαμε αναφέρει έχει να κάνει με το ΣΚΟΠΙΜΟ μπάχαλο που δημιουργήθηκε σχετικά με τον βαθμό των εισηγητών γιατρών για τις προσλήψεις Επιμελητών Β. Παρά τις προτάσεις των εκπροσώπων των νοσοκομειακών γιατρών (ΟΕΝΓΕ και ΕΙΝΑΠ) προς την πολιτική ηγεσία, στον ν. 4368 του περασμένου Φεβρουαρίου στην σχετική διάταξη ΑΝΤΙ για «βαθμός Επιμελητή Α ή Διευθυντή» που έπρεπε να μπει, μπήκε «βαθμός Διευθυντή» σκέτο. Το γεγονός πως το «λάθος» αυτό ήταν ΣΚΟΠΙΜΟ, αποδεικνύεται από το ότι αμέσως μόλις είχε εκδοθεί το ΦΕΚ με τον νόμο, οι υπηρεσίες του υπουργείου ΓΚΡΕΜΟΤΣΑΚΙΣΤΗΚΑΝ (κυριολεκτικά …) με εγκύκλιό τους (12-4-2016 ΑΔΑ : 61ΡΩ465ΦΥΟ-ΦΗΦ) να ακυρώσουν ΟΛΕΣ τις εισηγήσεις που είχαν γίνει από Επιμελητές Α (γιατί έτσι προέβλεπε ο προηγούμενος σχετικός νόμος 3574/2009) για θέσεις από παλιότερες προκηρύξεις που υποτίθεται πως είχαν «ξεπαγώσει», και ΦΤΟΥ ΚΙ ΑΠ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ψάχνουν για νέους εισηγητές και νέες εισηγήσεις. Μέχρι σήμερα, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου αν και κατ΄ επανάληψη έχει μιλήσει σε επίσημες συναντήσεις περί «λάθους», ΔΕΝ έχει διορθώσει αυτό το «λάθος».
Ας δούμε τώρα τι σχετικό γίνεται και με τις ΚΑΝΟΥΡΙΕΣ προκηρύξεις, αυτές δηλ. τις περίπου 750 που έχουν γίνει ΜΕΤΑ την έκδοση του ν. 4368/2016 : ε, λοιπόν το κράτος έχει ανεξάντλητο ρεπερτόριο επινοήσεων για να ΣΑΜΠΟΤΑΡΕΙ διαδικαστικά αυτά που δεν θέλει να προχωρήσει (π.χ. μόνιμες προσλήψεις), ενώ φυσικά ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ «ΛΑΘΟΣ» ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ για αυτά που θέλει να προωθήσει επειγόντως κάθε φορά (π.χ. περικοπές μισθών και συντάξεων, αυξήσεις φορολογικών και ασφαλιστικών κρατήσεων, απολύσεις Επικουρικών γιατρών κλπ). Αυτή την φορά λοιπόν, ενώ σε πολλές περιπτώσεις ορίστηκαν εισηγητές από την βαθμίδα των Συντονιστών Διευθυντών και ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΙ «ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ» πως ο Συντονιστής Διευθυντής … δεν είναι Διευθυντής (!) άρα σύμφωνα πάντα με την περίφημη εγκύκλιο – … σαμποτέρ του περασμένου Απριλίου, ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ και αυτές οι εισηγήσεις και πάμε πάλι ΦΤΟΥ ΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ…
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η προκήρυξη θέσης Επιμελητή Β Καρδιολογίας για το Νοσοκομείο Βέροιας για την οποία η προθεσμία υποβολής αιτήσεων έληξε στις 21/6/2016, οι δύο εισηγητές ορίστηκαν ΤΡΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ (!) δηλαδή στις 22/9/2016, όμως πριν λίγες μέρες (συγκεκριμένα την 1/12) και αφού οι εισηγήσεις είχαν παραδοθεί, οι αρμόδιοι της 3ης ΥΠΕ διεμήνυσαν πως ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ η μέχρι τώρα διαδικασία γιατί ο ένας εκ των δύο εισηγητών (τον οποίο οι ίδιοι αυτοί αρμόδιοι των είχαν ορίσει) είναι Συντονιστής Διευθυντής και όχι … απλός Διευθυντής (!!) όπως προβλέπει (υποτίθεται) η εγκύκλιος του Απριλίου την οποία αυτοί οι ίδιοι αρμόδιοι γνώριζαν ΠΕΝΤΕ (5) ΜΗΝΕΣ πριν ορίσουν τους εισηγητές (!!!)
Ακριβώς παρόμοιο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙ (και είναι μάλλον λίαν επιεικής ο χαρακτηρισμός αυτός …) γίνεται αντίστοιχα με πολλές προκηρύξεις θέσεων Επιμελητών Β στην 3η ΥΠΕ, στην 4η ΥΠΕ και σε άλλα νοσοκομεία της χώρας …
Οι σχετικές καταγγελίες από γιατρούς αρχίζουν και γίνονται σωρηδόν (επισυνάπτεται εδώ μία ενδεικτικά).
Κατά τα λοιπά, ο Υπουργός και ο Αναπληρωτής Υπουργός ΟΠΟΥ ΣΤΑΘΟΥΝ ΚΙ ΟΠΟΥ ΒΡΕΘΟΥΝ εξαγγέλλουν διαρκώς χιλιάδες προσλήψεις …

Κύριε Ξανθέ και κύριε Πολάκη, ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΙΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ? (έστω και ο ίδιος σας ο εαυτός ? )


ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ Α.Σ., ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟ, 5-12-16

Είμαι από τους «τολμηρούς ανόητους» που παραιτήθηκαν από μόνιμη θέση Eπιμελητή ΕΣΥ (λόγω του γνωστού περιορισμού που προβλέπεται από τον ν. 4368) για να διεκδικήσουν νέα μόνιμη θέση από τις 760 που προκηρύχθηκαν το καλοκαίρι. Απο τη στιγμή που παραιτήθηκα δουλεύω σαν συμβασιούχος γιατρός του ΚΕΕΛΠΝΟ των 900 ευρώ, στο νοσοκομείο της Βέροιας. Έκανα αίτηση σε 2 θέσεις Επιμελητή Β Καρδιολογίας στη Βέροια και στο Παπαγεωργίου της Θεσσαλονίκης. Ημερομηνία λήξης υποβολής αιτήσεων η 21 και 28/6 αντιστοίχως.
   Μετά από 3 μήνες και συγκεκριμένα στις 22/9 η 3η ΔΥΠΕ εδέησε να βγάλει εισηγητές και για τις δύο μόνιμες θέσεις, όμως και στις δύο ο ένας εισηγητής είναι συντονιστής διευθυντής και όχι απλός διευθυντής όπως υποτίθεται πως προβλέπει η σχετική εγκύκλιος του υπουργείου Υγείας (12-4-2016 ΑΔΑ : 61ΡΩ465ΦΥΟ-ΦΗΦ). Συμβούλιο κρίσης οριστηκε μετα απο ενα μηνα , στα μεσα Οκτωβρη, για τη θεση της Βεροιας ενω για το Παπαγεωργιου ακομα δεν εχει μετα απο σχεδον 6 μηνες οριστει, με αποτέλεσμα οι φακελοι των υποψηφίων να μην εχουν ακομα παραληφθει απο τους εισηγητες!
  Αφου μετα κοπων και βασανων και πολλων καθυστερησεων εσταλησαν στο νοσοκομειο Βεροιας οι εισηγησεις των δυο εισηγητων και ηταν ετοιμοι να μας τις κοινοποιησουν, αιφνίδια στις 1/12 ενημερώθηκαν απο την 3η ΥΠΕ οτι η διαδικασια ειναι άκυρη γιατι ο ενας εισηγητης ειναι συντονιστης διευθυντης ενω επρεπε να ειναι απλος διευθυντης και ολα πρεπει να ξεκινησουν απο την αρχη. Το προβλημα εμφανιστηκε σε πολλα νοσοκομεια ανα την Ελλαδα και οχι μονο στην 3η και 4η ΔΥΠΕ και μάλιστα το υπουργειο επεστρεψε στα νοσοκομεια φακέλους ετοιμους για διορισμο με την δικαιολογια οτι η κριση δεν εγινε συνομα γιατι εισηγητης ηταν συντονιστης διευθυντης. Για το θεμα αυτο ο κ. Κυρκος, διοικητης της 3ης ΥΠΕ, πηγε στο υπουργειο στα μεσα της προηγουμενης εβδομαδας χωρις να δωθει λυση απο το υπουργειο. Προκειται σαφως για αισχρο εμπαιγμο απο το υπουργειο και τις ΥΠΕ προκειμενου να κωλλυσιεργησουν οι διορισμοι ή ισως και να μην γίνουν ποτε, επικαλουμενοι αστειες και παιδαριωδεις δικαιολογιες και παιζοντας με τα νευρα ανθρωπων που εκαναν το λαθος να τους πιστεψουν και να παραιτηθουν για να διεκδικησουν κατι καλυτερο και πιο κοντα στα σπιτια τους.
  Σημερα μαλιστα απο το νοσοκομειο της Βεροιας μου ειπαν οτι η 3η ΥΠΕ εχει το θρασος να μην απανταει στα τηλεφωνα για να δωσει οδηγιες για το τι θα γινει απο εδω και περα, αν δηλαδη θα αναλαβει αντικαταστατης ή θα γινει ορισμος εισηγητων απο την αρχη με κληρωση.
   Φοβαμαι οτι το θεμα αυτο αφορα πολλες θεσεις ανα την Ελλαδα και δεκαδες συναδελφους που μας εξαπατησαν, και αποδεικνυει οτι η κυβερνηση δεν εχει καμια απολυτως διαθεση να κανει διορισμους μονιμων επικαλουμενη αστεια προσχηματα εμπαιζοντας μας προκλητικα

 Συναδελφικα,

Α. Σ., Καρδιολόγος

(τα στοιχεία του συναδέλφου είναι σε γνώση μας)